Bemutatjuk a hazai kisvállalkozások ideális megoldását
A Yeastar 2006-os alapítása óta nagy utat járt be, és mára a globális telekommunikációs piac egyik meghatározó vállalatává nőtte ki magát.
A gyártó kínálatában megtalálhatók mind az IP telefonalközpontok, felhő alapú kommunikációs alkalmazások, call center vagy gateway megoldások.
P-SZÉRIÁS TELEFONALKÖZPONTOK
Az Asterisk alapú MyPBX VoIP telefonalközpont család a legújabb technológiai fejlesztéseket kínálja a vállalkozások számára legyen szó az egyszerű telefonalközponti igénykről, vagy komplex integrált felhasználásról.
S20
A legkisebb költséghatékony Asterisk alapú VoIP telefonalközpont, maximum 20 mellék kapacitással.
VOIP-GSM ÁTJÁRÓK
A kínálatban széles körben megtalálhatók a gyártó VoIP képes GSM átjárói, melyek a GSM/3G/4G kapcsolatokat alakítják át SIP kapcsolatokká
FXO/FXS/TE GATEWAY MEGOLDÁSOK
Asztali és rack kivitelű VoIP-TDM átalakítók lehetővé teszik, hogy az IP alapú alközponti szerver hagyományos hálózati struktúrához is illeszthető legyen. Így a fejlesztés igazán költség kímélő.
TELEFON KÉSZÜLÉKEK
Bár a technológia fejlődik, a legtöbb vállalkozás igényli a fizikai telefon készülékeket. A legfejlettebb technológiát hordozó YEALINK készülékekkel tökéletes az együttműküdés!
LINKUS SZOFT KLIENSEK
A teljes körű PC és mobiltelefon integrációhoz választható a LINKUS mobil alkalmazás, WebRTC vagy a PC szoftphone kliens. Komplett alközponti szolgáltatás, bárhonnan.
UNIFIED AGENT / SUPERVISOR SPACE
-
aktív és várakozó hívások
-
Drag&Drop hívásmenedzsment
-
Agent elérhetőség és teljesítmény adatok
-
valós idejű várakozó sor teljesítmények
-
feladatkör alapú hozzáférési szintek
RIPORT, MENEDZSMENT
-
8 magas szintű riport
-
célzott analízisek futtatása
-
egyszerű hiba és lehetőségelemzés
-
agent specifikus átfogó mérőszámok, hívás paraméterek illetve panoráma queue statisztikák
VALÓS IDEJŰ MÉRÉS
-
17 KPI jelszőszám
-
valós idejű monitor
-
rugalmas időkeret tervezés
-
személyre szabható widgetek
-
többképernyős megjelenítés